Hallo,

.

zaterdag 16 juni 2012

Update...

Eindelijk was het dan zover; 14 juni, dé bijeenkomst (in de Driehoek in Utrecht, voormalige zogenaamde schuilkerk) voor meer info en instructies voor ons werk in Londen.
Na een bakkie en een plakkie (cake) gingen we aan de slag. We kregen een ordner met allerlei informatie en we werden door een Engels team van GreaterAnglia , geleid door Victor Fromm (de namen van de twee dames zijn me ontschoten)  geinformeerd  o.a. op welke stations (Southend Airport, Harwich International, Stansted Airport) we kunnen komen te staan en hoe die er uit zien, ook werden er veiligheidsinstructies en een hoop andere praktische zaken doorgenomen.
Victor Fromm  from Greater Anglia 
(tijdens een evenement voor een liefdadigheidsinstelling)

En in actie op de dag zelf.....



Het was best pittig want als een Engelsman eenmaal doorheeft dat je hem verstaat, gaat het ook in een rap tempo! Dus koppie erbij houden.
We kregen een boekje, dé bijbel tijdens de Olympische Spelen. Het heet En Route en daar staat werkelijk van alles in, wanneer sporters waar sporten, welke treinen naar de diverse stadions gaan en nog een heleboel meer.
Ook kregen we een speldje die we op moeten zodat men kan zien dat we bij het One Team Transport horen. Daar hoort een Magenta (fuchsia roze) vest bij (een soort veiligheidsvest)
Denk je net het OV chip roze  niet te zien voor 20 dagen, komen ze hiermee op de proppen, haha.









Verder krijgen we een ID kaart van GreaterAnglia waar we al een sleutelkoord (noem ik het maar even) voor onvangen hebben.



Na de presentatie en instructie van de Britten was het tijd voor huishoudelijke mededelingen tijdens ons verblijf.
We verblijven in 2 hotels (we weten nog niet in welke van de twee we zelf verblijven).
Hotel st. Giles, Bedford Avenue én Premier Inn, Kings Cross. Lekker centraal dus!
Iedereen was opgelucht want men had besloten om iedereen een eenpersoonskamer te geven, je bent tóch bijna 3 weken weg en het is dan wel lekker om af en toe eens op jezelf te zijn.

Premier Inn

St. Giles


We vertrekken de 25e juli om 9.55 uit Rotterdam, er is zelfs een officieel uitzwaaimoment van de ServiceHeroes!
Op de 13e komen we terug (willen we nog niet aan denken, maar vooruit)

Wat gaan we daar dan allemaal doen?
-We verhuren OV fietsen op de Oranje Camping.
-We staan in de Informatie balie in het Holland Heineken Huis (HHH).
-We geven assistentie aan onze Engelse collega's op de 3 eerder genoemde stations.
-We begeleiden Oranje Fans van een station naar het HHH in een speciaal daarvoor bestemde dubbeldekkerbus.
-We zijn aanwezig in treinen naar en van de locaties.

Eerder op de dag vertelde men ons dat we ook allemaal overal kwamen, maar dat werd later op de dag helaas al weer teruggenomen. (Dit was roostertechnisch niet mogelijk)

Na een zeer lange en intensieve (maar erg leuke) dag (die om 9.00 uur begon) was het om 17.30 eindelijk tijd voor een drankje en een hapje, gevolgd door een zeer goed verzorgd buffet.
Eindelijk tijd om elkaar (nog) beter te leren kennen. De avond werd afgesloten met een uitgebreid toetjes buffet. Ook geen straf dus.

Kortom een zeer geslaagde, informatieve, gezellige, positieve (ja,ja, nu weten we het wel) dag!!!

Zodra er nog informatie bijkomt zal ik dit zsm vermelden. Blijf mij en mijn collega's volgen!!



3 opmerkingen:

  1. Wilma Wouters-Versteeg16 juni 2012 om 17:37

    Dat worden vast 3 geweldige weken. Gaaf hoor. Genieten en veel foto's maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma,

      Dank je wel, dat ga ik zeker doen! Ik hoop daar veel mijn blog bij te kunnen werken!

      Verwijderen
  2. Super leuk om te lezen Adrianne! Vind het zo spannend voor je! Ben zooooo benieuwd hoe je het gaat hebben daar! Ik blijf je volgen..... XXX

    BeantwoordenVerwijderen